14. marraskuuta 2011

Lapinlapaset!



Kaarina neuloi minulle kahdet ihanat Lapinlapaset, toiset niistä ovat minulla mukana täällä Tartossa, ja joista olen suunnattoman ylpeä. Kiitos vielä Kaarina.



Nämä ovat sen luokan ammatilaisen työtä johon minä en koskaan yllä. Katsokaa kuinka kauniit ja taidolla tehdyt ne ovat. Kannattaa vilkaista täältä, tuota kirjoneuleosuutta lankakerineen.
Huomatkaa  myös nuo kierteiset väriraidat lapasten varrensuissa, Sylvi taas neuvoi minulle niiden tekemisen Auttin  Käsityökahvilassa,  jossa muuten saa kullanarvoisia neuvoja alan ammattilaisilta.

Lämpimät terveiset, näin blogin välityksellä, teille kaikille ahkerille käsityöihmisille sinne Lapinmaalle!


Nämä lapaset taas ostin täältä Tartosta, tuossa paikallisessa  kauppakeskuksessa olleista myyjäisistä.
Rouva joka oli lapaset neulonut oli tullut niitä myymään, kymmenkunta paria näytti pöydällä olleen.
Tekniikasta en tiedä mitään, mutta paksut ovat, kaksinkertaiset, lämpimät myös, uskon.

3 kommenttia:

Kommentoi sinäkin! Kaikki kommentit ovat tervetulleita, oletpa asiasta mitä mieltä tahansa, kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan.