23. toukokuuta 2014

Jämälangoista.


Kaarina oli tehnyt minulle lahjan, että paranen. Pyörittelin ja ihmettelin, että mitä sain, lopulta hän sanoi kun olin arvuutellut jo vaikka mitä, että tämä on harjantakki.
Lääkäri sanoi, että mun kannattaa repäistä vanha, pehmeä lakana halki ja sitoa se rinnan ympäri, hakaneuloilla kiinni kainalon alta. Merirosvoside, sanoi hän ja lisäsi, että merirosvoilla oli kylkiluut murtuneina kaikenaikaa joten siteitä tarvittiin. Johanilla oli pari viikkoa musta lappu silmällä ja mulla on nyt merirosvoside rinnanympärillä, koomista.
Luulin ensin tämän olevan side mun kipeille kylkiluille;) Kiitos Kaarina.



Rullalla
ja paikallaan

 Tämä on hauska tapa hävittää jämälankoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi sinäkin! Kaikki kommentit ovat tervetulleita, oletpa asiasta mitä mieltä tahansa, kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan.